V MŠ se snaží o vytvoření hravého prostředí, jehož základem je citovost, smysluplná aktivita, osobnostní přístup k dítěti. Dále také, aby se stále rozvíjely a utužovaly vztahy mezi dětmi a dospělými – důvěra, tolerance, ohleduplnost, zdvořilost, vzájemná pomoc a podpora a tím se utvořil stabilní kolektiv, ve kterém je prioritou vnitřní porozumění. Učitelky pracují ve vztahu k osobnosti dítěte, individuálně, skupinově, dle vzdělávacího programu. V popředí stojí rozvoj komplexu estetických činností, zvýrazňován je význam tělesných činností pro zdraví dětí.
Domácí koření na zvěřinu v pěti variacích
Kvasinková infekce u psa: Jak ji rozpoznat a léčit?
Amyotrofická laterální skleróza - ALS
Ovlivňuje bydlení naše duševní zdraví?
Hodí se tepelné čerpadlo do starého domu?