to Tap: Alternativní parfumerie, která vás okouzlí
Můžete nám, prosím představit Váš voňavý obchod TO TAP?
Nabízíme alternativní parfémy na motivy světově známých vůní. I když se to může někomu zdát, jako zvláštní byznys, tak tyto vůně můžete běžně najít v distribuci u řady oděvních řetězců. My se zaměřujeme hlavně na parfémy a nabízíme je v nejlepší kvalitě tak, aby Vám vydržely vonět po celý den. V nabídce máme také vůně do bytu a vůně do auta.
Jak se Vám podařilo vytvořit úspěšný a fungující obchod s alternativními parfémy?
Prodejna to Tap se nachází přímo v centru Brna, aby to k nám měl každý kousek, Brno není zase tak velké. :-) Další věc, že parfémy jsou na prodejně i e-shopu přehledně popsané podle hlavy, srdce a základu, takže samotný výběr je jednodušší. Náš koncept je dělaný především tak, že flakonky mají stejný vzhled a parfémy jednotnou cenu, takže vybíráte opravdu pouze podle vůně, a to je to nejdůležitější. K tomu se snažíme zákazníkům poradit, podle toho, kam chtějí vůni nosit, jaké je aktuální počasí, jestli je to ideální vůně do kanceláře, apod.
Kolik různých parfémů u Vás nalezneme?
Když jsme prodejnu otevřeli, tak jsme měli v nabídce 120 vůní, pravidelně však objednáváme novinky, takže aktuálně u nás naleznete kolem 190 imitací parfémů.
Kdy se Vám naposledy stalo, že Vás nějaký parfém naprosto ohromil a okouzlil?
Bude to tak půl roku zpátky a byla to pánská vůně Credition. Po aplikaci Vás až tak neosloví, prostě je potřeba jej nechat nějaký čas rozvonět na Vaší ruce, a pak je to fantazie. :-)
Prozradíte nám, jaký právě používáte parfém?
Právě zmíněného Credition používám velice často. U nás to je trochu specifické, snažíme se nosit téměř všechny vůně, abychom věděli, kam se vůně posune, jak dlouho vydrží, apod. Prostě, abychom měli s každou vůní vlastní zkušenost.
Kde hledáte inspiraci a nápady, pro Vaše podnikání?
Na vysoké jsem hodně četl knížky o podnikání a marketingu. Nyní se hlavně snažíme dívat kolem sebe, jak to dělají velké firmy. Inspirace může přijít třeba i v seriálech. :-)
Jaké jsou tři hlavní pilíře k dosáhnutí úspěchu, dle Vás?
Kvalitní produkt, prozákaznický přístup a dobrá nálada.
Sledujete trendy v oblasti zákaznického servisu, marketingu, či reklamy? Zaujalo, Vás něco v poslední době?
V podnikání je dobré mít hlavu otevřenou a dívat se kolem sebe. Co nás zaujalo, a to negativně, je reklama na značku aut, která se srovnává s "předraženou tradicí". :-)
Máte vzkaz, či motto pro naše čtenáře?
Udělejte si na výběr parfému čas, nejdříve ho vyzkoušejte na sebe a teprve až budete vědět, že Vám sedí, tak si ho kupte.
Diskuse k článku